پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229063
تداوم ضررهاي بيت‌کوين/ارز معروف مجازي ۷ درصد سقوط کرد
تاریخ انتشار : 1396/10/28 09:59:57
نمایش : 1450
با وحشت سرمايه‌گذاران از احتمال اين که قانون‌گذاران، تجارت ارزهاي ديجيتال را ممنوع کنند، بيت‌کوين به افت ۲۴ ساعت اخير خود ادامه داد و روز چهارشنبه بيش از ۷ درصد سقوط کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از رويترز، با وحشت سرمايه‌گذاران از احتمال اين که قانون‌گذاران، تجارت ارزهاي ديجيتال را ممنوع کنند، بيت‌کوين به افت ۲۴ ساعت اخير خود ادامه داد و روز چهارشنبه بيش از ۷ درصد سقوط کرد.

قيمت معروف‌ترين ارز مجازي جهان، بيت‌کوين، در پايگاه کوين‌دسک، حتي تا حد ۱۰۳۸۹.۰۹ دلار هم پايين آمد که بسيار نزديک به کمترين ميزان ۶ هفته‌اي آن ۱۰۱۶۲ دلار، است. بالاترين قيمت امروز بيت‌کوين در اين پايگاه ۱۱۷۵۱.۲۶ دلار بود.

اين سقوط، پرچمدار سقوط ساير ارزهاي ديجيتال شد و پس از انتشار گزارشاتي در اين هفته، مبني بر اين که کره‌جنوبي و چين احتمالا تجارت ارز ديجيتال را محدود مي‌کنند، اتروم و ريپل هم با افت شديدي مواجه شدند.

سوهي فوجيسه، تحليل‌گر ارشد آلت دزاين، مي‌گويد: احتمال دارد ارزهاي ديجيتال در ربع سال فعلي و قبل از اجلاس ماه مارچ جي ۲۰، که در آن سياست‌گذاران در مورد قوانين سخت‌گيرانه‌تري بحث خواهند کرد، محدود شوند.

بيت‌کوين ديروز، سه‌شنبه، ۲۵ درصد سقوط کرد که بزرگترين سقوط روزانه آن در ۴ ماه گذشته است. به اين ترتيب، فاصله بسيار زيادي با قيمت ۲۰۰۰۰ دلاري ماه سپتامبر خود ايجاد کرد.

سقوط بزرگ روز سه‌شنبه به دنبال اين صورت گرفت که دولت کره اعلام کرد ممنوعيت تجارت ارزهاي ديجيتال، همچنان گزينه پيش‌روي اين کشور است و دولت در حال برنامه‌ريزي براي مجموعه اقداماتي است که جنون بي‌منطق سرمايه‌گذاري در ارزهاي ديجيتال را محدود کند.

استيون انگلاندر، مدير استراتژي در شرکت سرمايه‌گذاري رفيکي در نيويورک مي‌گويد: بيت‌کوين در حال تصميم گيري در مورد اين است که آيا اين لحظه سقوط و سوختن آن است يا خير؟

ماکوتو ساکوما، تحليل‌گر موسسه تحقيقاتي ان‌ال‌آي در توکيو مي‌گويد: به اعتقاد من سوددهي مداوم بيت‌کوين و ساير ارزهاي ديجيتال که سال گذشته شاهد آن بوديم، ديگر به پايان رسيده است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html